Tweede stadsglossy ‘Het Nieuwe van Veenendaal’ wordt oranje

Na de lancering van de eerste editie van de stadsglossy “Het Nieuwe van Veenendaal” staat voor eind mei de tweede editie gepland. Dit tweede nummer krijgt een oranje tintje. Daarom knipten burgemeester Elzenga, uitgever Wim de Kleuver en Rein Kreeft (bestuurslid van Promotie Veenendaal) samen bij wijze van start een oranje lint om de stadsglossy door.

Koninklijk bezoek
Het feit dat de koningin Veenendaal heeft uitgekozen om hier Koninginnedag te vieren gaat niet onopgemerkt voorbij. Er wordt in een aantal pagina’s teruggeblikt op Koninginnedag en het blad is met het EK Voetbal en de Olympische Spelen in aantocht de opmaat voor een ‘oranje zomer’. Veel bedrijven in Veenendaal spelen in op het “oranjegevoel” en dit gevoel wordt versterkt door de tweede stadsglossy.

Gemeente Veenendaal en stichting Promotie Veenendaal steunen het initiatief vanuit De Kleuver bedrijfscommunicatie b.v., omdat het magazine direct aansluit op de doelstellingen van Stichting Promotie Veenendaal: het geeft de gemeente een eigen gezicht. In het magazine spelen thema’s als wonen, winkelen, cultuur en ondernemen weer een grote rol. De samenwerkende partijen verwachten hetzelfde enthousiasme los te krijgen als bij de eerste editie.

Kijk voor meer informatie op www.hetnieuwevanveenendaal.nl.

burgemeester Ties Elzenga, Rein Kreeft (bestuurslid Promotie Veenendaal) en Wim de Kleuver (initiatiefnemer)

TWITTER

> Proclaimer